onsdag 25 februari 2009

Semlesvull och kärlekshandtag


Efter som jag är så god bjöd jag på semlor idag. Det resulterade i ett extremt semlesvull.
Rektor-Christer hängde med på noterna så han grabbade tag i en semlebulle han också.
Vi HV:are hade samlats, tänkt ut argument och inte skulle tveka att slå i handflatan i bordet om det skulle bli problem med övertalningen att få läsa en extra kurs. Vi hade fått hört skräckhistorier som innehöll tjat och näst intill hot för att få igenom kursen. Vi blev stumma av förvåning, att det gick så enkelt!
Jag vet inte om det var semlan, de söta flickorna i HVMD2 eller min fina inbjudan som gjorde att övertalningen var obehövlig, vi kommer få läsa Historia A nästa år.

Sen trodde jag aldrig att ett uppbrott från kärleken kunde resultera i att man fick kärlekshandtag, gomage och stora bröst.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar