torsdag 22 april 2010

Torsdag.

Nu är har jag varit hemma i ungefär en timme. Det blev inte så sent om jag trodde i hantverkssalen ikväll, jag och Lotta gav upp vid halv 8. Nu har jag hunnit äta och uppdaterar mig på bloggfronten. Vissa bloggar gör mig inspirerad oavsett hur trött och less jag är, och nu är jag sugen på att fortsätta vara kreativ trots att mina fingrar värker efter allt nålande.

Nu är jag så gott som klar med klänningen, bara dragkedja, fåll och lite extrapyssel kvar. Men det gör jag närmare balen då klänningen ska användas. Imorgon är sista dagen av pratiken och jg hoppas kunna göra lite projektarbete. Idag gjorde jag klart Jockes shorta (som blev grym) och har bara knapparn kvar på Josefins. Men det gör jag imorgon.

Nu ska jag duscha och sen sova. Jag är dödstrött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar