söndag 3 juli 2011

Kaffedrink.

Ifall det är väldigt varmt ute och man är sugen på kaffe kan man göra Lindas Kaffe Drink! Det är gott och blir exakt så onyttigt som man vill ha det.

Photobucket
Man börjar med att ta fram matberedaren.

Photobucket
Sen häller man i mängden kaffe man vill ha, jag ville ha typ 4 dl. och så mycket is man vill ja, jag ville ha 7 stycken.

Photobucket
Sen häller man i lite grädde, och jag ville ha en halv dl.

Photobucket
Och så lite socker. Jag ville ha 1 msk.

Photobucket
Sen mixar man allt. Man kan spilla lite.

Photobucket
Sen häller man drinken i en karaff...

Photobucket
... och klär på den så den inte blir varm.

Men jag hann knappt sätta mig ute förrän jag hade druckit upp allt så det gav egentligen ingenting att jag klädde på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar