måndag 5 juli 2010

Kenneth fyller 40!









Idag fyller morbror Kenneth 40, men firandet hölls i lördags ute i stugan deras i Näske. Det var en toppendag med strålande väder och god mat. Sällskapet höll hög klass det också. Det är helt fantastisk natur där och kameran går varm mest hela tiden. Jag hade tur att slippa ifrån lite jobb på Barista, annars hade jobbveckan blivit extra lång. Veckans lediga dag blir på torsdag och lördag, då jag först ska på släktträff på Emils pappas sida och efter det blir det middag med världens bästa Tunisientjejer!

Idag har jag varit på jobbmöte och lämnade Emil hemma. Stackars hamnade framför OC med Sara... Det verkar inte gått någon större nöd på honom, han var vaken när jag kom hem. Vi roadtrippade till Nyänget där jag var sugen att bara, fram till jag gick ut ur den varma bilen och kände på det iskalla vattnet... Nej, badpremiären får vänta ytterligare några dagar. På vägen hem försökte vi hitta Gene Fornby, men icke. Det blir ett framtida projekt.

Imorgon blir det jobb på Matrosen igen, mellan 13 och 21.30. Jag längtar till lönerna kommit in på kontot, jag har slutat jobba och riktigt grov ledighet uppenbarar sig. Slutet av augusti, åh slutet av augusti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar