onsdag 14 juli 2010

Tisdagsklättring i skule.




Igår var jag och Jenny, min brukade och klättrade i skuleberget. Jag var fast besluten att klättra den röda leden (den som är lite svårare) men när jag väl börjat klättra var jag inte lika cool längre... Det blev den vita, normalsvåra, leden. Väldigt kul så länge jag slipper titta ner, och ifall man inte skulle vara tvungen att gå ner när man klättrat upp... Fy vad benen skakade!
När vi väl hade kommit ner köpte vi var sin piggelin och jag drog i mig en banan så jag skulle orka köra hem igen. Aldrig har piggelin smakat så gott! Det var varmt och kvavt, men som tur var klättrade vi på skuggsidan av berget och det blåste lite. Behöver jag säga att jag somnade väldigt gott igår?
Imorse började jag sju så sovmorgon var ju bara att glömma, även fast den skulle vara välbehövlig. Jag slutade nu vid ett, jag vet dock inte vad jag ska göra av min lediga tid (städa, sova, motionera, hälsa på mormor och morfar etc.) så jag fördriver den med att sitta vid datorn. Åh, ljuvliga sommar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar