fredag 23 juli 2010

Puls.

När jag kom hem från jobbet vid halv 10 tog jag mig en joggingtur. När jag inte har något bättre för mig så varför inte. Jag känner att när andan faller på är det bara att ta tillfälle i akt och ge sig ut.

Jag rensade i garderoben idag på eftermiddagen och strök alla rena kläder. Nu på onsdag ska min baklucka också vara med på bruksgodset. Har jag tur kan jag kränga ett par plagg. Imorgon tänkte jag gå igenom skräplådan i garderoben som bara består av tavlor, vasar och skit och se om någon vill köpa dom också. Det är fina saker, så varför inte.

Jag ska se om min familj vill dricka alkohol ikväll (eller om dom redan gjort det) och vill ha skjuts hem från Gullvik. För ovanlighetens skull är det inte en jävel som svarar i telefon och jag funderar på att skita i dom och gå och lägga mig.

Imorgon blir det nog aktion i Sidensjö. Jag hoppas kunna göra världens megaklipp, typ köpa en vas för 30 spänn och om ett par år få den värderad till 100 papp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar