måndag 4 april 2011

Flytt!





Efter umeå openäventyren i helgen blev det flytt i söndags. Hejdå mitt lilla krypin och hejhej riktig lägenhet! Det känns lite halvt surrealistiskt att kunna gå från sovrummet till köket, från köket till badrummet och från badrummet in till vardagsrummet. Jag fick med mig det viktigaste, Ove, och självklart står han och vaktar utanför lägenhetsdörren.

Jag fick även utlopp för mina inre aggressioner då min ben (och men-) lösa stol skulle till soprummet. För första gången i mitt liv fick jag utlopp för mina rockstar- fasoner och fick trasha stolen hur mycket jag ville!

Till er som inte har samma möjlighet som mig att faktiskt slå sönder en stol kan jag säga att de inte var så superenkelt som det kan verka. Det flög flisor både hit och dit, och så rev jag mig på benet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar