onsdag 22 juni 2011

Att återvända.

Det känns som konstigt att åka tillbaka till Umeå. Nu är jag ju "van" vid att vara här hemma i övik, tänk vad jobbigt det kommer vara att åka tillbaka till Umeå då och vänja om sig.

Men min lilla minisemester har som gett mig lite ny inspiration och lite extra power och jag är supertaggad att ta itu med saker och ting (se: göra en ny blogg, sy mycket, mycket mer och börja promota mig själv så otroligt mycket mer). Det är på tiden. Och nu när jag har enormt med ideer och en miljon skisser i huvudet känns det som att det bara är att köra. För att komma igång med allt krävs det att jag åker tillbaka hem till Umeå så det känns ändå ganska bra.

Tuut, tuut!

Sara: "Kolla, ett gulligt barn äter glass."
Jag: "Hoppas barnet tappar glassen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar