tisdag 7 juni 2011

Mycket har hänt.

Tragiskt nog blir det här en såndär uppdatering som jag hatar, en sån där: "Hej alla mina läsare, FÖRLÅÅÅÅT för den dåliga uppdateringen, nu ska det bli bättre. Jag lovar".

Hur som helst, det var typ två veckor sen jag uppdaterade och här kommer en uppdate i listform.

  • Jag har gjort klart min eximinationsuppift i Grafisk Form och därmed gjort klart kursen.
  • Jag har varit med i min första brännbollsyra och vi var utklädda till Marx Systrar efter Karl Marx. Kan även tillägga att det var med SSU.
  • Jag och Jonatan har gjort slut.
  • Jag har fått två jobb, på Barista i sommar och en 75% vik. på Ohlssons Tyger till hösten.
  • Jag har fått klipptid imorgon klockan 10 då jag ska klippa mig kort!
  • Jag har gjort jättemycket god mat och druckit alldeles för mycket alkohol.
  • Jag har tränat extremt lite men tycker att jag ser mer fit ut then ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar