tisdag 30 augusti 2011

Herre min je.

Jag börjar ju inse nu att det är nu allvaret börjar. Det började igår när jag redan vid tio på kvällen kände mig trött, vardagslunken är alltså tillbaka och dygnet helt återställt.

INFO: Jag har alltså kommit in på kursen kläddesign som är på 15 poäng och är på helfart. Eftersom jag jobbar typ 65% på Ohlssons kommer det bli helt fullt upp. Kursen börjar liksom alla andra på måndag och sen är det bara att ösa. Men det ska bli roligt även fast det kommer vara superstressigt, det är ju trots allt en hobby jag har och jag känner att det skadar ju inte att ta en kurs när man liks "bara jobbar". Bestämmer jag mig senare för att faktiskt satsa på mode och design och vill komma in på någon större utbildning är det ett stort plus i kanten att ha läst lite designkurser. Jag känner också att jag har så mycket gratis av att ha läst mode och design innan, det är nog därför jag känner att jag kan köra både jobb och plugg samtidigt, själva plugget vet jag inte ifall jag kan kalla plugg, mest bara "megakul extrahobby".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar