torsdag 1 september 2011

Schemaplanering.

Nu har jag sett schema för de kommande tre veckorna. Jag börjar känna redan nu att, ja, det kommer bli helt enormt mycket jobb, men att jag får försöka hålla det på en någorlunda sund nivå. Med tanke på att det är bara roliga saker jag kommer plugga med (kläddesign först och främst) så ska jag intala mig själv att se det hela som en hobby med högskolepoäng, inte som ett extra jobb.

Eftersom jag kommer plugga på heltid ska jag ansöka om studiebidrag, något som kommer komma till användning till när jag ska köpa in material. Men jag ska inte göra det just nu, det är ju så jäkla bökigt med e-legitimation.


Eller nä. Jag har ju börjat mitt nya, vuxna liv nu och då kan man inte hoppa över något bara för att det är jobbigt. Fram med bankdosan och kirra klart! Men först ska jag sminka mig. Och platta håret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar