tisdag 15 december 2009

Ballerina.

Det blev en lång dag idag men då har jag hunnit med mycket också.

Jag och Lotta letade igenom teaterns garderob och fick med oss fyra vita tyllkjolar. På Cissis helvetesklackar stod jag vinglade och Lotta försökte få till en bra bild att använda på modevisningsaffichen. Hoppas någon duger, resultat kommer i april! Sen blev det gourmetmiddag på max, fast vi åt i designsalen. I brist på kunskap vad det gäller kavajsömnad blev det en del projektarbete istället för att sy på kavajen. Nu behöver jag en 20 cm. metalldragkedja till Jockes shortsgylf.

Sen blev det lägenhetsletande. Att det ska vara så svårt att få tag på en andra handslägenhet att bo i ett par veckor?

Nu är jag helt slut och ska dra mig mot sängen. Vi som klagade över att vi hade mycket i skolan och naturkunskapsfröken sa att "gymnasiet är ju faktiskt ett 8 timmar om dagen, arbete så det krävs att man jobbar lite hemma också". Idag har jag lagt elva timmar åt skolarbete. Då är det en lugn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar