fredag 5 februari 2010

Dimma.

Irritationen ligger tät i luften men jag tar ut det på mitt datorletande.
Nu ska jag upp och göra GI-recept från Stockholm. Chorizo, paprika och fetaost ska skäras i mindre bitar och sen gå raka vägen in i ugnen. När familjen kommit hem ska vi äta och sen tar jag med mig smakråd i form av min far och sen ska det bege sig till elgiganten. Jag ska föra över pengar så jag har råd att eventuellt köpa mig en dator ikväll.

Kvällen kommer annars bestå av krönika-finslipning (ja, jag trodde att jag var klar med den men efter pappa läst igenom det var det mycket kvar att ändra) och inskickning av den. Jag har ett par, tre, fyra engelskauppgifter att göra också så sysslolös lär jag ju inte bli.

Vad är en bal på slottet när det finns läxor?

Kolla in den här krönikan också. http://blogg.aftonbladet.se/19586 av Lisa Magnusson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar