tisdag 16 februari 2010

Fullt upp.

Idag har jag en UNICEF-redovisning och jag är lite nervös. Jag brukar inte vara nervös, men idag är jag det. Jag tror det är för att jag inte har haft så mycket tid till att färdigställa så som jag egentligen velat. Men jag tror det kommer gå bra.

Idag slutar jag tre, och jag tror jag kommer stanna kvar i stan ett tag och så lite på projektarbetet. Idag ska jag sätta igång med mollskinnsjackan, eller det är kanske en kappa till och med. Det kommer bli spännande att se hur det blir.

Igår var det bowling med jobbet med ett möte och middag efteråt. Jättemysigt och kul! Fast jag och bowling... Den första halvtimmen är kul, men sen går mitt humör neråt. Ont i handleden och ett fallande flyt. Jag vann iallafall över Sandra, som jag spelade mot så jag var uthärdlig iallafall.

Idag när jag kommer hem ska jag försöka få bort lite kläder och sen rensa lite mer. Alla Stephen King-böcker måste bort! Emil kanske skulle komma förbli och pussa lite på mig, men vi får se om han hinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar