söndag 28 februari 2010

Sov, eller var det symorgon?


Imorgon har vi egentligen sovmorgon, men det blir till att bege sig till hantverkssalen och fortsätta med projektarbetet. Morgondagens planer är att börja sy ihop fodret och fundera på om jag ska ha en kanal och kanalband i midjan, eller hällor och skärp. Jag är lite kluven, det som väger för hällor är att det är snyggare och det är en snygg detalj, men jag är rädd att den blir för feminin. Det beror lite på hur mycket mollskinn jag har kvar efter att kragen är utklippt.
Efter skolan tänkte jag träna någon timme och sen hem för skolarbeten och skjutsar hit och dit.
Nu blir det en uppdatering på lindasara.blogg.se. Jag tycker det är lite tragiskt att jag och sara är så rastlösa att vi inte kan fixa till den där jäkla bloggen. Den är verkligen fuuul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar