onsdag 3 februari 2010

Hurt.




Igår simmade jag 80 längder och hade den första cheerleadingträningen. Idag har jag och Sara gått in till stan och hem igen. Fy vad vi är duktiga!

Jag har jobb upp över öronen, så tvingas prioritera. Idag hoppas jag på att kunna påbörja krönikan till svenska C som skulle vara inlämnad för två veckor sen. Sen har jag klippt ut mönsterdelar till en tröja i projektarbetet idag och har börjat nåla lite. Jag hoppas bli klar med den ikväll också.

Vi hade planer på att gå ut och äta ikväll också, men av olika anledningar blir det inget av det. Det känns skönt, då kan man vara hemma och börja ta ikapp lite.

Blir det lite tid över ikväll ska jag kika på en dator också. Det som tar mest energi här hemma är alla dessa förbannade datorer. Ingen fungerar skapligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar