fredag 20 augusti 2010

Brunch.






Way out west- gänget var hemma hos Frida och brunchade idag och jämarns vad det brunchades.
  • Vi började med lite kaffe (medan mina scones var i ugnen -recept ska jag skriva ner) sen var det första brunch med yoghurt, müsli och ekologisk blåbärssylt.
  • Nästa steg blev äggröra, bacon, grönsaker, dill och kallrökt lax.
  • Efter det var mina scones perfekta och dom andra åt våfflor med sylt och grädde. Jag åt mina scones med sylt och grädde också. Det var gott.
  • Efter det blev det lite mer kaffe och vi lämnade den trygga vrån och satte oss ute i solen.
  • Frida överraskade med turkisk youghurt, egenplockade blåbär, björnbär och macademinötter och kanderade mandlar. Till det blev det lite mer kaffe.
Nu behöver jag inte äta mer på flera år, vilket kommer göra mitt matkonto magert och för pengarna jag sparar kan kan åka å jordenrunt- resa istället. Tack Frida!
Jag blev uppringd av Fredrik från T12 och ska på anställningsintervju nu på tisdag i Sundsvall btw. Spännande! Jag har redan börjat planera vad jag ska ta med mig till lägenheten jag ska bo i där nere. Ta ut händelserna i förskott? Inte jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar