tisdag 3 augusti 2010

Yey, Jon!




Emil och Jon har blivit goda vänner. Jon tycker fortfarande inte om mig, men idag lyckade jag iallfall få honom att stiga upp på mitt ben! Lyckan för mig är enorm!
Jag började jobba 4 så Emil fick åka hem. När jag kom hem invigde jag mina nya löpartights som jag köpte igår. Det gick super att springa, jag är uppriktigt förvånad. Med en liten förkylning i kroppen räknade jag med en halvtung runda, men det gick alldeles för bra. Jag la in lite trappträning och ett gäng ryck, och en extra bit. Jag vet inte om det sitter i de nya tightsen eller i grundkondisen, bra gick det iallfall. Jag kommer säkert ha träningsvärk imorgon, ett litet slag i ansiktet att "hey, var inte för nöjd med dig själv, så fit är du inte". Men skitsamma. Nu är jag nöjd (och har fått ont i halsen igen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar