onsdag 15 december 2010

Frukost.


Igår kände jag mig som ett ensamt, kallt, ledset barn. Jag vaknade lite för sent, och i och med att jag skulle hinna städa, träna och laga mat hann jag inte handla något. Det innebar alltså att det blev klämmä blåbärsfil till frukost, fattig purjopotatissoppa till lunch och middag och ett par selleristavar. Jag trodde allvarligt att jag skulle dö.


Men sen när jag kom hem från jobbet var det pannkaksdags! DET VAR ASGOTT! Och imorse åt jag kalla pannkakor till frukost. Jag kom på mig själv att inte tycka om kalla pannkakor med grädde på morgonen men ändå äta bara för att jag kunde.

Sen blir det pannkakor med sylt och grädde till middag också, jag gjorde på en hel liter mjölk. Något som i sig är ganska mycket i och med att jag lever själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar