måndag 27 december 2010

Less.


Jag visste att det skulle hända ganska snart. Jag är less på att vara hemma i Järved och längtar efter att komma hem till Umeå. Jag är lite less på firande (julfirande, Sarafirande, Markusfirande) och vill komma hem till fil och fling-livet igen. Jag försöker övertala pappa att road trippa upp till Umeå imorgon så jag får hem alla mina julklappar och micron och kan skicka hem lite kläder.

Ett plus ikväll att två av männen på min eventuellakändisfädertillminabarn- lista, Orlando Bloom och Johnny Depp är på 4:an just nu. Det är perfekt att tvätta bort sminket, lägga sig i soffan med täcken och flukta ett tag i brist på annat vettigt att göra.

Som parantes vill jag tillägga att jag älskar min släkt väldigt, väldigt mycket och uppskattar julen och all detta firande egentligen.


Älska live

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar