fredag 3 december 2010

Johnossi.








För alla stackars oinvigda spelade Johnossi på Äpplet igår, alltså min granne. Jag, Sara och Leila laddade upp in i det sista här hos mig sen sen körde vi liksom bara på.
Jobbigt läge när de hade bytt mixerbord och därför blev allt försenat typ en timme. Men, det var liksom som en fis i rymden, det gjorde inte så mycket när de väl satte igång. Bäst var nog allsången på 18 karat gold, då myste nog alla. Sämst var garanterat "Joohn- ossi, tjalala, Joohn-ossi, tjalalalalalalala". Det är inte någon jäkla hockeymatch vi är på, pundhuvuden.
Förvånande var frånvaron av all småtjejer. Jag var övertygad att jag skulle vara äldst men icke, så var inte fallet. Jag gissar att medelåldern låg på... 23.
Efteråt hade vi planerat att gå å donken och äta glass, men dom hann ju stänga. Vi bestämde oss att bara gå hem till mig och koka ris istället. Eller, Sara skulle koka ris. Det gick inte så bra. Efter det somnade jag.
Nu ska jag bara ta och fixa lite mat, duscha och packa lite, sen ska jag ta 12.05 bussen till övik och tandis. Borrning av två hål står på schemat och jag gruvar mig så in i helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar