fredag 25 mars 2011

Tradera.


Man skulle kunna tro att jag har julafton, men det har jag icke!

Jag har nämligen skickat iväg mina allra första traderapaket! Det känns löjligt skönt att få det bortgjort faktiskt, nu vet jag ju som hur jag ska gå till väga. Till nästa paket jag ska skicka ska jag helt klart använda mig av schenker, inte posten, fick jag veta av postentjejen. Det var hälften så dyrt och mycket smidigare. Då skriver jag ut min lapp själv och betalar över internet, sen är det bara för mig att lämna in paketet betalat och klart sedan. Det enda kruxet är ju att jag inte har någon skrivare...

Sen tror jag också att jag ska ha ett högre utropspris men att jag bjuder på frakten. Nu gick typ alla mina kläder för ingenting, det enda som jag fick ett vettigt pris för var min fulväska som jag aldrig använt. Jag tror att det endast var för att det stod "shabby chic" i rubriken. Jag har en tröja till nu som ingen har budat på än, jag ska slänga in ett shabby chic där också för att se ifall budningen börjar ta fart!

Experimentet är igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar