torsdag 17 mars 2011

Uppgifter.

När jag igår eftermiddag märkte att typ hälften av alla uppgifter som skulle in idag var antingen borta eller hade en missad sparad version blev det någon slags personlig härdsmälta. Jag skulle omöjligt hinna bli färdig med allt till idag. Jag utrymde mitt lilla krypin, allt för att komma ut. En När jag väl hade börjat lugna ner mig fick jag stört ont i magen, som om allt det var kroppens sätt att säga "ta det lugnt, idag blev det mycket för dig".

Jag somnade i soffan och sov som en sten hela natten.

Idag var jag hemma och har försökt rensa upp skiten men är fortfarande inte helt färdig. Det är fortfarande en hemsida i dreamweaver som ska göras klar, men jag har verkligen inte en enda aning om hur det ska gå till.

Nu ska jag iväg och jobba ett par timmar, idag blir det förhoppningsvis det näst sista passet då jag igår sköt upp det hela. Som det ser ut nu blir sista passet på tisdag istället för idag. Ikväll blir det möte med USHF och deras valmanifest och flygblad som jag eventuellt ska göra. Och ifall allt blir klart i tid blir det grillning på okänd plats. Myspys men ack vad fullt upp det är. Det ska bli skönt att åka hem till övik i helgen och få ta det lite lugnt och äta mat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar