lördag 21 juli 2012

Min allra första semesterdag.

Photobucket Det var soligt och vi hade alkohol. Ute-mode alltså. Vi placerade oss på innergården. Eftersom jag hade fått semester lyxade jag till det och gjorde en massa mjölkdrinkar. Först en white russian, sen spexade jag till det med dirty bananas. Jag måste säga att jag numer är helt galet bra på att göra dirty bananas. Photobucket Det var en hund med. Photobucket Vi blev några stycken och det droppade bara in mer och mer folk. Photobucket Det dracks öl ur våra gigantiska ölglas. Photobucket Malin var med. Photobucket Tove multitaskade och var social, målade naglarna och drack vin samtidigt. Photobucket När solen gått ner bakom hustaken och det blev kallt gick vi in, och vips hade vi fyllt vardagsrummet. Sen cyklade vi in till stan. Vi störde lugnet på socialize, dansade en massa, stod i toakö och hånglade. Som det ska vara alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar