onsdag 15 april 2009

Skickade jag rätt dokument?

Ikväll tog jag intiativ till att få bort den förbannade fördjupningen i rättskunskap. Vi har en ny dator hemma, vilken nätverket faktiskt fungerar på. Men ingenting får ju vara enkelt, all fakta är på den äldre datorn och jag har ingenting sparat på USB och jag som kände mig så smart och skickade ett sånt bra mail till min lärare får bara en diss tillbaka. Jag skickade all info jag hade fått ihop och till svar får jag: "är du säker på att du skickade rätt dokument? det här ser bara ut som insamlat fakta till din faktadel."

Hade jag kommit längre hade jag antagligen skickat den mer färdiga delen.

Just nu förstår jag varför elever skolkar, och varför det är vissa som skolkar väldigt mycket. Kan det funka att dra på sig onsdagsförkylningar? Det känns som om jag abrupt blivit amputerad av en galge / är hund och äter choklad.

Jag är väldigt sugen på att
  • Gråta som en desperat tioåring utan tårar
  • Slå en död fisk mot diskbänken
  • Äta snor
  • Förbruka all handkräm i det nyinförskaffade akvariumet
  • Klippa ner alla blommor till rötterna
  • Gå och kräkas
  • Aldrig mer i hela mitt liv sätta en fot i skolans lokaler

Jag tvivlar dock starkt på att något av detta kommer få mig att må bättre eller ge mig högre betyg i rättskunskap. Ikväll blir det inget mera skrivande, jag ska ägna mig åt punkt nummer ett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar