måndag 1 mars 2010

Buss.


Idag när jag hade hämtat det sista efter i fredags ville jag verkligen hinna med kvart över 4 bussen hem, så jag sprang hela vägen från nola ner mot bussarna. Jag hann precis se bussen blinka iväg och fara. Fy vad jag svor bland alla människor.


Nu har jag verkligen bestämt mig för vilket dator jag vill ha och jag och Sara åkte ut mot elgiganten för att slå slag i saken och köpa den. Naturligtvis finns den inte i lager, utan kommer in på fredag. Fast om jag köper den då har jag hela helgen och lovet att fippla på med den och installera brandväggar och grejer.


Ikväll kom mormor och morfar på besök och jag passade på att inviga min nya mugg jag fått av mamma. Jag förlät henne aldrig efter hon öst fiskvatten med min gamla mugg, så jag fick en ny. Den är rejält stor, rymmer nästan en liter. Jag undrar hur många gånger jag måste gå upp på toa inatt efter en liter te...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar