söndag 24 maj 2009

.. vad det är skönt att leeva då..


Efter mycket tänkande, funderande och vänners kommentarer och reaktioner har jag kommit till insikt. Jag är en viktigpetter. Och jag älskar det! Jag älskar att veta mycket, veta mest, vara bäst och låta andra höra det. Jag retar gallfeber på de nära och retar ut mig bland de andra men jag bara älskar känslan av att ha rätt.

Jag kan inte ändra på mig. Besservisser igår, idag imorgon och för evigt!

Jag fortsätter med min backträning, den enda träningen som verkar funka nu när det är långhelg. Idag blir det sju timmars jobb vilket iallfall innebär lite cykelmuskler. Det jag ska ta itu med idag är Saras avslutningsklänning, min avslutningsklänning, klänning till det ena och det andra. Om vi nu har sportjackan och blusen i åtanke har vi det på papper att det tar tredubbelt så lång tid att avsluta ett projekt.

Good luck Chuck med livet idag, solen skiner, himlen är blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar