torsdag 21 maj 2009

LLLLLååånghelg.

Summan av gårdagen lyder: Jag gjorde bort mig och de andra var fulla.
För... en är lika med ingen, två är lika med noll! Den passiva rökningen gjorde att jag närmast fick lungcancer och den passiva alkoholkonsumtionen gjorde så jag fått skrumplever.

Sen fick jag mitt lönebesked idag. Åh, åh, åh, jag kan skvallra om att den är saftigare än alla stekar på jorden. Jag fullkomligt älskar känslan av att ha pengar. Det ger en sådan skön tillfredställelse att veta att jag kan köpa allt jag ser. Och det är så gött att bo hemma så man inte behöver bry sig om några utgifter alls! Igår bokades en resa till grekland in och det är underbart att veta att jag inte behöver spara några pengar för att kunna fara, jag har pengarna redan!

Om vi verkligen far är en annan femma, men tanken är mysig. På tal om resor äts jag upp inifrån av mitt avund till Helen, Alexandra och Amanda som reser till Magaluf snart. Så härligt och så hemskt att jag är kvar hemma...

Till sist vill jag tacka för en trevlig gårdagskväll med mycket skratt, det var länge sedan jag såg annat än burgerkingfolk.

Idag ska jag, Lotta och Cissi på Örnexpo. Jag har aldrig någonsin varit där. Jag hoppas det är lite roligare än vildmarksmässan som var förra helgen (och att jag känner mig lite äldre än vad jag gjorde då).

1 kommentar: