onsdag 29 juli 2009

Loppisletande; done.


Imorse var jag hurtbullen själv och lunkade en vända innan frukost. Eftersom jag inte hade ätit någon frukost orkade jag inte springa mer än en kilometer åt gången utan varvade med promenerande. Dumt egentligen, att inte äta frukost innan. Gör jag det kan jag springa med energi och träningen blir lite halvkul. Imorse plågade jag nästan mig själv.


Efter det var det bara att bruncha lite, sen drog jag och moderjord iväg på loppisjakt. Trakterna runt köpmanholmen var en riktig guldgruva. Jag tror vi hann med fem loppisar och jag är tre tallrikar och två lampor rikare. Byrån, nja, det går det lite trögare med.


Jag har även vikt ihop alla mina kläder och för att överhuvudtaget få in dom i garderoben har jag snabbrensat där också. För första gången på en månad ser jag golvet! Jag har också märkt att jag har shoppat upp tretusenfemhundra på kläder den här månaden. Eftersom jag inte behöver någonting, inte ens en sketen bh, har jag köpstopp på kläder den närmsta månaden. Det enda som jag kanske, kanske kan tänkas köpa är ett par jeans som jag faktiskt kan få på mig.


Det var Mando Diao på P3 live session nu ikväll vilket gjorde min extrainsatta kvällspromenad extra rolig att gå. Imorgon har jag tagit ett extrapass och jag ska försöka gå in till stan på morgonen. Godnatt sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar