onsdag 6 januari 2010

Avslut.

Eftersom det vanliga livet börjar imorgon blir det inte sact-kväll till tre idag, utan jag ska sova innan halv elva hade jag tänkt.

Jag och Sara ska promenera in till stan imorgon och trotsa kylan. Nu ligger vi på - 25... Det innebär avfärd vid 07.20 och att jag måste gå upp en timme innan. Jag hoppas kylan gör att jag får superförbränning, jag är less på att ha kärlekshantag. Jag har tre supersmalpiller hemma som jag inte vågat prova än, kanske är dags nu efter julen?

Jag har i mina tänkar tänkt att när jag kommer hem från praktiken ska jag vara smärt, snygg och vältränad men jag vet att det är ganska orealistiskt. Jag kommer vara så slut att det enda jag kommer ha energi till är att bädda sängen. Löpaskorna ska iallafall med och de kan fungera ganska bra till promenader också.

Tragiskt att det är där jag får börja nu. Promenader och sen avancera till jogging var femte minut. Jag erkänner, jag fick träningsvärk i hela kroppen efter min och Emmas promenad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar