söndag 10 januari 2010

Resfebern.


Nu är det en halvtimme innan vi ska fara upp till Gideå flygplats och jag far till Stockholm! Jag kommer mötas av en massa glada barn, och en väldigt glad kusin. Benjamin fyller nämligen år idag.
Även fast jag inte är så nervös inför resan och praktiken är jag inte helt kolugn heller. Jag vaknade i panik vid sex imorse och trodde jag hade försovt mig, och sen vaknade jag ungefär en gång i timmen med samma panik. Jag har packat ner det sista som jag har använt nu på morgonen, som smink, hårsprej och sånt och det enda som fattas (som jag vet av) är tandkräm och shampoo men det tänkte jag köpa där nere.

Jag har minst två kilos övervikt på packningen så jag har en reservplan. Jag är inte så stort fan av att betala 100:- / kilo övervikt så ifall de påpekar att jag har för tung väska har jag fyllt en tygkasse med kläder som jag kan ha som handbagage. Smidigt! Det känns dock lite pinsamt att måsta öppna väskan inför alla som är där, men wtf.
Nu ska jag dricka upp det sista kaffet och borsta tänderna.
Nu far jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar