tisdag 21 september 2010

Umeå.

Förövrigt ska jag packa ihop och bära bort det sista av allt som blev kvar i rensningen igår. Jag har tandläkartid innan ett och ska ha allt klart då.

Efter det tar jag bussen till Umeå igen för att ta ett kvällspass innan dagen är slut. Jag blev förövrigt väckt imorse av att online ringde.

-"Ska inte du jobba nu?".

Enormt irritationsmoment eftersom jag inte bara en gång, utan två gånger bett dom ta bort passet jag hade idag på morgonen och båda gångerna fått svaret "jajjemen, det fixar jag!" och likförbaskat hände det inget utan att jag framstår som en slarver som inte kan hålla koll på när jag jobbar.

När jag kommer till Umeå får jag verkligen inte glömma att betala mina arma stackars räkningar. Efter enormt mycket tjaffs med photomic blir jag tvungen att betala den jävla foto-dvdn. Irriterande så in i bomben. Men, det är att grina och betala eller hamna hos herr kronofogd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar