måndag 21 februari 2011

Måndag.

I helgen var jag och Jonatan hemma i övik eftersom motalaborna var på finbesök. Men en helg går så fort så jag hade snabbt som attans planerat in en extra tur till övik innan de skulle åka hem.

Nu börjar jag tänka, och det blir alltså lite tight om tid. Lite väl tight om tid. Idag har jag varit på skolan till elva, hem, laga mat, nu ska jag iväg och jobba till fem. Ikväll måste jag tjuvtvätta för att jag har två (!) par trosor kvar och absolut inga sockar. Imorgon är det UM kvart i tio, sen upp på universitetet för ett grupparbete. Blir det tid över har jag en hemsida som ska fixas. Alltså, universitet hela dagen. Onsdag är det samma sak, universitet, hem, mat, jobb till fem. Sen SSU-möte till typ nio. Torsdag riktig tvättid och sen massa uppgifter som ska bli klara, bla en megauppgift till umeå universitets hemsida för intutionen för bild, textil, musik och dans. Sen är det fredag och samma vända igen, universitet, hem, mat, jobb.

Hallå, när ska jag hinna hem?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar