måndag 21 november 2011

Jag är nog ganska svag.

Det här med no shaving var nog ingenting för mig riktigt. Ja, det kliar och sticks och nu är det testat och ja, handen upp och jag erkänner, nu sitter jag här med väldigt lena ben. Efter att ha läst både konstgreppskarins blogg och lady Dahmer har jag kommit fram till att det bästa är nog att köra på med lathetsmetoden.

Lathetsmetoden handlar egentligen om att man inte gör vissa saker, typ tvättar håret eller rakar benen, för att man inte orkar och inte för att följa ett visst schema. Det där med metoder hit och dit är ganska krävande och jobbigt, allt utom denna underbara lathetsmetoden.

Dock fortsätter jag med no pooandet, av den enkla anledningen att det är super. Jag tror faktiskt att jag ska ta och göra mig en skrubb. Nu när jag är hemma ett tag till och faktiskt har lite energi över känns det najs. Det är najs för att jag kan, vill och orkar göra det och inte för att jag borde.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar