tisdag 22 november 2011

Sammanhanget.

Jag har kommit på att det finns så himla mycket smarta saker att filosofera över. Ta den här donnan till exempel:
Photobucket

Hon står och putar precis innan jag tar rulltrappan ner till jobbet. Tyvärr är det knappt jag kommer förbi, pattarna är ju så enorma och läpp-putet tar ju all plats! Hur ska jag kunna komma fram och ner? Och framför allt, hur ska jag sen kunna koncentrera mig på mitt jobb när allt jag har på näthinnan är ett par gigantiska bröst (på riktigt, jag jämförde mina med hennes på planschen och hennes var som pilatesbollar).
Jag undrar, hur ska jag få min knappa b-kupa att bli till ett par superbomber? Hur ska jag nu kunna vara snygg och kvinnlig och sexig och attraktiv och bäst och alldeles, alldeles underbar..?



Tänk för att det är inte så himla svårt! Mitt självförtroende sitter nämligen inte i brösten, och tro det eller ej, intelligensen avgörs heller inte där. Så jag ska nog ta och vakna upp ännu en dag och känna mig lika grym som alltid och vara nöjd med min klena hylla. För trots att hyllan är ganska liten ryms där många små burkar kärlek. Fundera på den du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar