fredag 4 november 2011

Jag har i alla fall försökt.

Jag har testat på att ha en såndär härlig fredagskväll tillägnad mig själv. Alltså, tända ljus, göra en god middag till mig själv, dricka vin, ta ett bad, göra en ansiktsmask bara gjord av naturliga råvaror, göra lite yoga, göra manikyr. Men alltså. Kom igen. Vem försöker jag lura?

Jag gjorde oboy och äggmackor till middag, orkade inte öppna en vinflarra utan hämtade en tomat istället. Tänkte läsa mitt för länge sen inköpta BON- album men kommer som inte från Family Guy på sexan. Tänka posa lite i webcamen för att ha något snyggt att lägga upp på bloggen men alltså...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Det går inte.

Nu ska jag läsa lite nyhittade bloggar av helt galet roliga brudar för jag tror faktiskt att det är lite väl att gå och lägga sig innan nio på en lördagkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar