onsdag 28 december 2011

Fodral!

Det är alltså det här jag har pysslat med i julhelgen! Ett fodral är redan sålt så pass på! Ursäkta mina urlöjliga namn, men ska jag ha någon slags försäljning ska jag banne mig döpa produkterna också! De virkade fodralen passar de flesta stora telefoner medan de sydda passar Iphone utan skal. Vill du få ett eget fodral, eller kanske måttbeställa? Det går att ordna. Maila kladbyn@gmail.com så skickar jag hem ett fodral åt dig. Frakten bjuder jag på!


Photobucket

Photobucket
"Hipster Bohem" Virkat fodral i ull med band runt halsen. 100 :-

Photobucket

Photobucket
"Mormor" Virkat fodral i ull med silverpärla att stänga med. 75 :-

Photobucket

Photobucket
"Mormor, nyår edition" 100:-

Photobucket

Photobucket
"Hoa hoa". Vadderat fodral med utsida av babycord. 100:-

Photobucket

Photobucket
"Elefanter glömmer aldrig". Enkelt fodral i syntetskinn. 50:-

1 kommentar:

  1. om man istället vill ha virkbeskrivning hur går man till väga då?

    SvaraRadera