måndag 5 december 2011

Linda Blonderar Håret.

Hej alla glada bloggläsare!
För er som inte har hängt med mig från tonåren vet inte att jag många gånger har fått frågan: "ska inte du också blondera dig?" när alla mina vänner blekte slingor till sommaren eller ville vara lite härligt vinterblonda. "NEJ", har jag alltid sagt bestämt. Det har som hängt med, att det har blivit ett litet statement för mig. Lite som att "jag ska aldrig testa på att röka". Jag har alltid varit väldigt bestämd med att jag aldrig kommer bli blond...

... tills nu. Här får du följa min resa.

Photobucket
Blonderingspulver? Va?

Photobucket
Hejdå utväxt och guldbruna toppar- håret

Photobucket
Första fem minuterna.

Photobucket
Efter en halvtimme.

Photobucket
Efter typ 45 minuter. Fast det är lite ljusgulare i verkligheten. Jag är som en liten kyckling!

I skrivande stund har jag suttit med blonderingskrämen i en timme och det är nu dags att skölja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar