lördag 1 maj 2010

Fest.







Gårdagen var trevlig, med god mat och trevligt sällskap. Jag hade mina nyuthämtade skor, någon som jag ångrade i slutet av kvällen. Nog för att fötterna brukar värka, men ajaj vad ont dom gjorde igår vid tre!
Det blev bara två timmars sömn inatt, så nu är jag helt körd. Jag tackade nej till ett 10- timmars pass på bk ikväll också. Det kändes lite surt eftersom det är 100% hela dagen, men jag vet att jag behöver lite lugn och ro. Jag ska försöka få till linningen på ett par shorts ikväll och sen ska jag bara slappa. Inför modevisningen på onsdag kan jag behöva det. Det är okej att tacka nej till jobb om man jobbar ihjäl sig alltid jämt annars.
Glöm inte att se och läsa om oss hantverkare och om modevisnigen i ÖA också! Fredagens nummer, typ sida 16 och 17. Jag är med på storbild, väldigt fokuserad och ser nästan lite sammanbiten ut. Det fick jjag höra av alla när jag var ut igår, att dom hade sett mig i tidningen. Najs att vara övikskändis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar