måndag 10 maj 2010

Måndag och vår!





Idag har det både promenerats och cyklats och jag har inte frysit en enda gång. Det blev även premiär för min gråa trench och jag har köpt saker. En vit tröja som jag ska måla på. Det ska bli så kul att måla på tyg igen, det var det enda vettiga jag lärde mig av Lattik-Ekvall. Vårbilder från gårdagen, idag har det varit grått och mulet. Det regnar nu också. Jag älskar att somna till regn. Regnar det imorgon ska jag ha min regnrock.

Nu ligger jag i sängen och läser "Processen" med Kafka. Kult. Egentligen vill jag sova men först ska jag mysprata med Emil. Jag saknar Emil. Ibland är han så fruktansvärt rolig.

Violent hill är fortfarande bra. Vissa låtar funkar bara. Ha, på tal om låtar. När jag låg och fick cancer spelandes Boulevard of broken dreams. Jag kunde hela låten och jag fylldes med nostalgi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar