tisdag 25 januari 2011

Paket.

Det blev en jäkla vända med det där paketet. Gick iväg på ICA, ställde mig i kö, plockar fram körkortet och mobilen. Börjar leta reda på avi-smset och märker att det är förvånansvärt få sms i inkorgen. Då kommer jag på att i ett tråkigt ögonblick tidigare idag fick jag för mig att rensa inkorgen, och med det även mitt adlibris-sms.

Fick reda på att numret de behöver för att kunna hitta just mitt adlibrispaket får man även i ett mail. Jag springer hem, jag sprang verkligen hem. Sprang uppför alla våningar, öppnade datorn, hittar mailet, skriver ner sifforna. Ser att jag har 4 minuter på mig innan ICA stänger så jag springer hela vägen tillbaka. Anfådd och härlig fick jag tillslut mitt paket i samma veva som ICA stängde.

Jag vill tacka mig själv för att jag springer ett par gånger i veckan och har hyfsat bra kondition. Tack Linda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar