tisdag 18 januari 2011

Schema.

Jag vet inte om jag är mest glad eller less. En av anledningarna till att jag ville börja plugga var just för att ha något vettigt att göra på dagarna, och inte bara jobba på online. Nu visar det sig att vi har verkligen döslappt schema, i alla fall nu från början. Varannan dag ledig och de dagar vi har föreläsningar slutar vi 12. Innebär det här att jag måste jobba då? Jag menar, jag kan ju inte träna hela tiden.

På tal om jobbet är vi ikväll bjudna på middag av bredbandsbolaget för att vi uppnådde ordermål i december. Det blir trerätters på rex med massa dricka. Det ska bli grymt gott med mat och vin, särskilt efter min korvstroganoffkatastrof igår.

Angående korvstroganoffkatastrofen. Jag började steka korv, och efter det gick det bara neråt. Det blev bara äckligare och äckligare och ju mer jag försökte rädda stroganoffen ju värre blev det. Därför ska det bli suveränt med ordentligt god mat ikväll.

Jag ser också att jag har didital bild på schemat. Didital?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar