lördag 15 januari 2011

Tandläkaren.



Nu äntligen är tandläkarbesöket bortgjort. Ja, jag slog bort sprutan från tandläkaren, började grina och skulle få både klistermärken och leksaksbåtar för att jag var så duktig.

Så här sa min tandläkare bara för att jag tyckte det var fruktansvärt obehagligt.

"Du ska ju fylla 20 år och är ju en stor flicka nu! Men man kan ju ändå vara en liten flicka! Bara för att du har varit så duktig och borrat två hål ska du få ett klistermärke! Eller kanske en leksaksbåt? Ja två leksaksbåtar ska du få för att du har varit så duktig. Dom kan du leka med i ditt badkar!"

Sara ba: "Hon har inget badkar."

Jag vill tillägga att jag fick varken klistermärke eller leksaksbåtar, däremot en herrejävlarns bedövning som fortfarande sitter i efter nio jävla timmar. Och varför har jag ingen känsel i min ögonlock?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar