fredag 28 januari 2011

Redigering.



Jag trodde verkligen att allt hopp var ute igår. Ingen inspiration eller glädje över huvudtaget, tyckte väl egentligen att det var lika bra att hoppa av kursen. Men! Idag känns det bättre.

Bra sällskap, kebab med (kanske lite väl) mycket vitlökssås och inga mardrömmar gör under för humöret! Jag tror också att det faktum att snön har smält bort från mitt takfönster och att jag får in solljus i mitt lilla krypin gör mycket också.

Med en stadig frukost i magen, två koppar kaffe och nu en kopp te vid min sida är jag redo att ta tag i redigeringen igen. Jag tar upp idé nummer två som ratade igår, och det verkar som om jag iallfall kommer få ett färdigt projekt att visa upp på måndag.

Jag är ganska nöjd att jag fick hem någon version av photoshop igår så jag kan göra så mycket jobb här hemma. Då kan jag hålla koll på mailkorgen (ifall någon skulle svara på mina bostadsmail).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar