söndag 26 februari 2012

Energidag fram till att jag blev less.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag aldrig kommer hinna sy upp mina tyger? Hur som helst fick det mig att tänka till, så jag köpte mig nya förvaringslådor dagen efter (tillsammans med en pärm att ha mina mönster i). Idag sorterade jag upp tygerna efter deras ändamål, så det är olika lådor med tyg beroende på om det ska bli något till överdelen, till underdelen eller ett ytterplagg. Jag parade ihop alla min mönsterdelar och la in dom i pärmen.

Sen när jag ska styra in mina nya, organiserade lådor under sängen ÄR SÄNGEN FÖR LÅG, lådorna går inte in. Morgondagen kommer alltså att ägnas åt att hitta nya sängben och montera lite.

Jag vill ändå skryta lite med min effektivitet som har genomsyrat hela dagen. Jag har gått in och hem från stan (jag ligger enligt runkeeper på typ 400 kalorier minus = semlor imorgon), jobbat, ätit mat, och SORTERAT i flera timmar. Herre min je, det här händer ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar