måndag 13 februari 2012

Jag guidar dig genom en del av min frisyrhistoria.

Photobucket
Det var här det egentligen började. Håret var långt och oförstört.

Photobucket
Sen började jag exprimentera lite. Lugg och lockigt?

Photobucket
Kort och äggformat?

Photobucket
Långt och lockigt?

Photobucket
Långt och stylat?

Photobucket
Inget hår alls?

Photobucket
Diverse accessoarer?

Photobucket
Blont och prydlig page?

Photobucket
Babyfriss?

Photobucket
Långt och rakt?

Photobucket
Välorganiserat och prydligt?

Photobucket
Uppsatt utan att veta vad jag heter?

Photobucket
Avklippt i badrummet?

Photobucket
Hår i ansiktet?

Photobucket
Halvkort och lockigt?

Photobucket
Kort och prydligt?

Photobucket
Helkort och lockigt?

Photobucket
Helkort och lite ljusare?

Photobucket
Snaggat och mörkt?

Photobucket
Kort och blont?

Photobucket
Lite rufsigt, vitt änglahår?

Fortsättning följer.


1 kommentar:

  1. ...fortsättning följer till blont och prydligt? :) (jag kommer vänta på det!)

    SvaraRadera