tisdag 31 januari 2012

En rolig handduks- GIF.

För det första vill jag säga att det är så himla, himla kul att försöka se snygg ut med en abnormt stor, urtvättad och gammal handduk på huvudet och med oljig hy.

Photobucket

För det andra kan jag upplysa om att anledningen till mitt handduksposande är att jag har en superverkande hårinpackning i håret. Den går under benämningen "varm oljeinpackning" och innebär att man värmer lika delar rapsolja som olivolja och masserar in i håret. Sen ska den sitta i håret en halvtimme eller liknande. "Va, en halvtimme" tänker ni. Ja, det är ju en ganska lång tid så därför har jag gjort en liten lista på saker man kan göra medan man väntar på att få skölja ur en hårinpackning.

1. Sortera socker eller annan valfri tvätt
2. Virka ett mobilfodral
3. Städa toaletten
4. Rensa i tröjlådan i garderoben
5. Maila viktiga personer
6. Betala räkningar
7. Göra en nyttig sallad
8. Byta en glödlampa och kolla på skenet
9. Rita en teckning
10. Göra en rolig GIF på sig själv med en handduk på huvudet

1 kommentar:

  1. 11. Chatta på Facebook med de spirituella personer som är något viktigare än dom man mejlar till.

    SvaraRadera