tisdag 10 januari 2012

Kontaktannons:

20- åring söker sällskap



Hej!
Jag, en tjej på 20 jordsnurr söker Dig mellan 20 och 25.
Jag är en otroligt rolig tjej som befinner sig på livets högplatå. Jag söker dig som är rapp i käften, gillar film och långa skogspromenader. Jag uppskattar ett intresse av mat och vin, men det är inte ett måste (bara ett krav). Du ska även göra bra mat och kunna baka helt grymt glutenfritt bröd. Du ska också älska att ha mycket smör och vin i maten du lagar. Du ska gärna vara assnygg och ha en fin lägenhet med ett helt extra rum där jag kan ha min symaskin och alla mina tyger utbredda. Ett plus i kanten är att du älskar att massera axlar och fötter och uppskattar lika mycket som mig att bli kliad på armarna. Jag föreslår redan nu att vi delar upp hushållssysslorna på så vis att jag kan laga all mat och du tar hand om all städning och tvättning. Jag har ingen bil så det gör ingenting ifall du har det. Du får också gärna gilla att byta däck på cyklar och montera lampor då jag själv tycker att det är sjukt tråkigt.

Passar du in på beskrivningen eller känner någon som gör det? Maila mig på javligtdesperattjej@hangla.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar