onsdag 11 januari 2012

Facebook är ju roligt, men...

Kom igen. Även där finns det ju en gräns. Låt mig slippa magproblem, dina ekonomiska problem och intima stunder med din partner.

Ibland känns det som att det är jag som måste ta fram bankdosan för att flytta om lite pengar, att det är jag som har ont i magen och bajsar lösbajs och att det är jag som sitter på restaurang och dricker vin med er, för att sen vara en av tre som ska falla ner på den rosenbladsbeströdda sängen med chokladfyllt sängbord och sen kommer få ligga och allt är så romantiskt och alla är lyckliga.

Låt mig i alla fall få slippa bajset och pengarna, tack.

2 kommentarer:

  1. Det här inlägget borde min mamma läsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, haha, haha! Det här borde typ hälften av alla facebookanvändare läsa...

      Radera