lördag 23 oktober 2010

Operahus och P&P.









Förfest på operahuset (silent disco, observera hörlurarna) och klubbande på P&P, helt okej fredagkväll om jag får säga det själv! Kom hem vid halv 4, somnade ett bra tag efter. Synd som fan att min kropp är dum i huvudet och inte fungerar normalt när jag är vaken för länge. Sov 2 timmar, vaknade extremt illamående (nej, det var inte bara bakfyllan) och sen fortsatte det.


Trodde det skulle gå till sig med lite mat i magen, så jag och Emma käkade frulle och drog oss in mot Tunbridge wells och sen vidare in till London. Inte bra, inte bra. Jag har aldrig någonsin haft så fruktansvärt ont i magen någonsin. Kan ni förstå frustrationen att ha så djävulskt ont i magen när jag ska shoppa upp alla penger i Notting Hill och på Portobello Market? Jag släpade trots magen mig igenom marknaden och köpte en notting hill-shopping tygpåse som jag var så nöjd med. DÅ GLÖMMER JAG TYGJÄVLA KASSEN PÅ TÅGET så inte ens den har jag. Vi bestämde att vi tar en London reunion på måndag så jag kan stilla mitt Londonbehov. Då ska vi avverka Oxford street, trafalgar, blaha blaha. Massa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar